PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

Zamówienia złożone i opłacone do  6 września do północy zostaną wysłane następnego dnia. 

Zamówienia opłacone po tym terminie zostaną wysłane po 14 września

Jak odczytywać status mojego zamówienia:

  1. Po złożeniu zamówienia odbierz maila, w którym znajdziesz potwierdzenie wraz z podsumowaniem swojego zamówienia. Jeżeli wybrałeś płatność przelewem tradycyjnym Twoje zamówienie będzie miało status “wstrzymane-oczekujące na płatność“.
  2. Jak tylko zaksięgujemy Twoją płatność przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia i powiadomimy Cię o tym mailowo oraz smsowo. W tym momencie Twoje zamówienie otrzyma status “w trakcie realizacji“.
  3. Status zamówienia jest zwykle aktualizowany raz dziennie – nie jest on aktualizowany automatycznie po wpłynięciu do nas wpłaty.
  4. Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48 godzin od zaksięgowania przez nas pełnej wpłaty. Zaraz po nadaniu przesyłki status zamówienia zostanie zmieniony na “zrealizowane“.
  5. Proszę oczekiwać przesyłki zgodnie z poniższym terminarzem dostaw.

Wysyłka:

1. Zamówienia wysyłamy w ciągu 48h od otrzymania pełnej wpłaty (z wyłączeniem weekendów i świąt).

2. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym.

Koszty wysyłki i szacowany czas dostawy:

Wysyłka do Polski: 14 PLN, od 2 do 4 dni roboczych (czas mierzony od momentu otrzymania powiadomienia o zmianie statusu zamówienia na “zrealizowane“).

Wysyłka za granicę: 39 PLN, 7-14 dni roboczych (czas mierzony od momentu otrzymania powiadomienia o zmianie statusu zamówienia na “zrealizowane“).

Płatności:

1. Elektroniczny przelew bankowy online przez system PayU.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Przelew tradycyjny.